MASZ INSULINOOPORNOŚĆ, A OGROM SPRZECZNYCH INFORMACJI ZAWARTYCH W INTERNECIE MIESZA CI W GŁOWIE?

Przybywam z pomocą i przedstawiam Ci 7 głównych zasad opracowanych przeze mnie, które skutecznie pomogą Ci uporać się z insulinoopornością i stanem przedcukrzycowym. Zasady przetestowałam również na sobie. Moja krzywa insulinowa jest obecnie idealna, bez zażywania metforminy. Zasady są także podstawą jadłospisów moich pacjentów, którzy widzą znaczną poprawę już po miesiącu diety.

7 GŁÓWNYCH ZASAD BE LIGHT:

1) RELAKS, OGRANICZENIE STRESU, ODPOWIEDNIA ILOŚĆ SNU💤, PRZEBYWANIE NA ŚWIEŻYM POWIETRZU, EKSPOZYCJA NA SŁOŃCE
2) RUCH=KONIECZNOŚĆ. Łagodna, codzienna aktywność fizyczna: joga, jazda na rowerze, fitness, pływanie🏊‍♀️, badminton, trucht, częste, długie spacery.
3) 3 POSIŁKI DZIENNIE, BEZ PODJADANIA. Każdy spożyty posiłek podnosi poziom insuliny we krwi w mniejszym lub większym stopniu, dlatego należy jadać rzadziej.
4) ŚNIADANIA BIAŁKOWO-TŁUSZCZOWE. Dozwolona niewielka ilość węglowodanów np. owoców jagodowych, warzyw.
5) ZDROWE TŁUSZCZE DO KAŻDEGO POSIŁKU: Oliwa, olej lniany, olej ryżowy, masło klarowane, masło osełka, olej kokosowy, awokado, orzechy, pestki.
6) WYKLUCZENIE CUKRU, ALKOHOLU, MLEKA I PRZETWORÓW MLECZNYCH ORAZ PSZENICY🍞
7) OGRANICZENIE GLUTENU. W przypadku nietolerancji całkowite wykluczenie.