Przeciętna osoba, która chciałaby zrzucić kilogramy zazwyczaj uważa, że dieta łączy się z głodówkami, monotonnymi posiłkami, ciągłymi wyrzeczeniami i mnóstwem, mnóstwem sałaty…..
Natomiast ostatnio stało się modne powiedzenie „aby schudnąć trzeba jeść” – tak, to prawda. To nie są już te czasy kiedy należy męczyć się z dietą 1000-1200 kcal, która na 100 % doprowadzi do efektu jojo i która tak na prawdę często kończy się problemami hormonalnymi, zaburzeniem miesiączkowania ze względu na prawie całkowitą rezygnację z tłuszczu i innymi kłopotami ze zdrowiem.
Odpowiednio zbilansowany jadłospis, bogaty w zdrowe tłuszcze i wartości odżywcze, a do tego smaczny pozwoli cieszyć się nam efektami zdrowej diety.
Czy na diecie musimy być głodni? Nie, gdyż musielibyśmy być głodni już do końca życia, ponieważ dieta to zmiany nawyków żywieniowych, a nie tygodniowa głodówka. Na dowód mych słów przedstawiam zdjęcia posiłków nadesłane przez moją podopieczną Panią Anię, która stwierdziła, że dania są super pyszne:D

Makaron z pesto i pomidorkami

Krem paprykowo pomidorowy

Sałatka ryżowa z orzechami laskowymi